środa, 11 kwietnia 2012

Korzystanie z Hyper Cam 2

Siemano. Tak ogólnie na wstępie, chcę Was przeprosić ale przez jakiś czas nie będę oglądał filmów jak i robił filmów ponieważ nie mogę wejść w "miasto filmów" a ludzie od tego nie pofatygują się aby odpisać, bo zwykle mi nie odpisują. Wywalajcie mnie ze znaj jak robi Wam to problem.

***

Dobra, wcześniej było o Movie Maker a teraz o Hyper Cap, który sprawi, że Wasz film nie będzie nudnym pokazem slajdów. Ja osobiście korzystam z Hyper Cam 2 i bez problemu ściągnąłem go z internetu. Są również inne programy, ale ten został mi polecony i tym potrafię się posługiwać.


To małe okienko to cały program. Numerek 1 "Select region" służy do zaznaczania obszaru, który chcesz nagrywać. Jednak nie możecie zaznaczyć, otworzyć msp i nagrywać. Musicie mieć Hyper Cama otwartego na Movie, nacisnąć Select region i myszką zaznaczacie obszar który ma być nagrywany. Numerek 2 to Start Rec. który rozpoczyna nagrywanie. Po jego naciśnięciu Hyper Cam Wam się zminimalizuje i rozpocznie się nagrywanie. Jeżeli chcesz je zakończyć to naciśnij F2. Automatycznie zapisze się na Twoim pulpicie.

Tylko tyle mogę Wam napisać, nie testowałem Start Paused itd. ponieważ to mi to starczyło. Efekt Hyper Cama (oraz fakt, że nie mogę wbić do miasta filmów) zobaczysz klikając ten link

1 komentarze:

Dziękuję bardzo za instrukcję. Już bardzo długi czas zastanawiałam się nad tym, jak to zrobić, i nic :| Pytałam parę os. ale mnie olewali >.< Mniejsza.... Dziękuję jeszcze raz :*
Animowa124

Prześlij komentarz