czwartek, 28 lipca 2011

Bigos?


________________________________

Tytuł taki, albowiem to przez YourMather, ponieważ polecił mi fajną piosenkę ... xd

Kotku! Zrób to dla mnie dziś tu!
Na laurowym liściu, jesteś tą jedyną
w sercu nosze Cię. Ugotuj mi bigos! Ooooo...
Niech wszyscy to widzą, ugotuj mi bigos bejbe oooo....
Bejbe pójdę po kapustę, kierując się gustem, wybiorę
najkwaśniejszą z tych kwaśnych!


Dobra. To w dzisiejszym pierwszym poście chcę napisać o pomaganiu :D
Więc, ostatnio robię coś, czego wcześniej nie robiłem o,O. Jak ktoś w CTR pisze, że chce grafa - daje mu, o ile mogę, prosi o oglądanie filmu - też to robię. Ogólnie fajnie pomagać innym. Bo co do grafów. Jak się ma vipa, to można przecież w ciągu 15min komukolwiek dać ten graf, lepiej by ktoś dostał trochę fame, niż żeby nikt nie dostał. Tak jest moim zdaniem...

W ogóle iż jestem ciemny, wpisałem wczoraj w google czym się różni JUDGE od JURY. No i z tego co przeczytałem, ja będę Jury, aczkolwiek 13 sierpnia kupuję sobie vipa na miesiąc już trzeci raz. Chociaż 1 sierpnia mi się kończy, no ale... Mam nadzieję, że będę miał to Jury :D!

Pozdro.

0 komentarze:

Prześlij komentarz