środa, 27 lipca 2011

Ericaa

Jaram się piosenką Skillet - Hero

http://odpowie.pl/profil-ciemnyyy

WALCIE PYTANIA, JAKIEKOLWIEK, MOGĄ DOTYCZYĆ MNIE NA MSP LUB ŻYCIA REALNEGO. NA WSZYSTKO ODPOWIEM, NAWET PYTANIA INTYMNE

____________________________________________________________


Ericaa :*!



Więc. Jak kto wie Ericaa do dziewczyna ciemnego. Często jak zadawane są pytania dotyczące naszego związku to jest wielkie łał. Przede wszystkim kiedy pisze, ile jesteśmy razem. Gdzieś od maja... Dobra, odpowiem teraz na najczęściej zadawane pytania.

Czemu nie będziesz ze mną?

a) Jestem ładniejsza
ja: dla mnie Ericaa jest najładniejsza.

b) Mam wyższy lvl
ja: nie patrze na lvl'e i w dupie to mam

c) Jestem vip
ja: również w dupie to mam, laska szpanerka

d) Jestem celebem
ja: ja też, gratulację. CO Z TEGO?

Zatem drodzy ludzikowie, to śmieszy, strasznie śmieszy a przede wszystkim jest żałosne. Nie mam nikomu za złe jak mnie zaprosi do związku (i tak odrzucę, nawet się nie zastanowię), ale np irytuje mnie ciągłe zapraszanie, naleganie wręcz błaganie. Pozdrawiam takich. Takie osoby mogą czuć się przeze mnie wyśmiane !


A DLACZEGO ERICAA?

Nie tylko dlatego, że jest zajebista. Ale jest dziewczyną ciemnego w realu ;)
I nawet gdyby nie to i tak bym jej nie zmienił, na żadną inną, jest wspaniała.


0 komentarze:

Prześlij komentarz