niedziela, 28 sierpnia 2011

Grube jointy ]:->

Tytuł taki, bo nie mam pomysłu na tytuł, a to kolejny post o niczym konkretnym. Więc... Wiem, że zdania nie zaczyna się od więc. Ale nie lubię zaczynać. Więc, chciałbym napisać iż cieszę się z oglądalności moich filmów i dziękuje wszystkim, którzy je oglądają. Cieszę się z tego co mam, a i tak mam dużo, jeżeli chodzi o msp ;). No więc ostatnimi czasy sobie uświadomiłem pewne sprawy i oglądam po kilkanaście nowych filmów i wszystkie w których mam role. No zobaczcie, jakie to fajne, oglądając komuś filmy, nie dość, że zarabiasz (AŻ 10sc XDD) to ktoś inny dostaje fame i zapewne 25sc. No cóż, nie można być egoistą. Zwykle oglądam filmy osób, które mi oglądają jak i też innych. Ale osoby, które w jakiś sposób mi pomagają w zdobyciu fame zapamiętuje. Nie wiem jak, mam pamięć do nazw : d.

Wiem, że filmy długo się ładują i ogólnie. Więc mój sposób na to jest następujący:
- odświeżam stronę, loguję się i OD RAZU idę do oglądania filmów.
- jak skończę oglądać, to odświeżam i znowu wszystko nie muli w miare.
- czasem odświeżam i ponownie oglądam filmy.
- wiem, komu się chce tyle logować, ale co kto poradzi, że msp jest zamulone ;/


No to na tyle w owym poście.
Niedługo się odwdzięczę wszystkim osobom, które obejrzały i zostawiły komentarz w moim filmie na konkurs "Love is answer". PROOOOOSZĘ OGLĄDAJCIE.

Zarówno zapraszam do oglądania "Kac Vegas w Bangkoku odc.2"


4 komentarze:

a ja jestem wierną fanką tego bloga, dzieńdoooooooobry :D i tyyyyn.. muah ;*

Prześlij komentarz