wtorek, 30 sierpnia 2011

"Konkurs" by. ja

Nie narzekam na ilość kasy, a obecnie żadne tło nie jest mi potrzebne, animacja i tym bardziej ciuch. Zrobiłem sobie "kare" na kupowanie ciuchów. Wkurzyło mnie, że kupuje coś co raz założę lub nawet i w ogóle nie założę... Więc "konkurs" polegał na tym, że kupię coś z listy życzeń osobie, która doda najlepszy komentarz do "Love is answer". Trudne obejrzeć film, dodać fajny kom., zarobić 10sc i mieć możliwość na dostanie czegoś z listy? Nie. Wygrał Jasiek11. Na dowód na wysłanie prezentu z listy życzeń umieszczę poniżej. Żebyście wierzyli i chętniej brali udział w czymś dziecinnie prostym.




I PROOOOOOOOOOOOOOSZĘ oglądajcie "Love is answer", strasznie mi na tym zależy. Na Kac Vegas w Bangkoku odc.2 również :c


+ Wszyscy, którzy obejrzeli Love is answer będą poleceni na moim blogu oraz na liście osób, którym pomogę ZAWSZE aż do mojego końca na msp.

3 komentarze:

hihi. jakie to solidarne. czy coś... muah.

nioch nioch ;3
zrób nastepny odc kac vegas w bangoku ; ]

Prześlij komentarz