poniedziałek, 8 sierpnia 2011

reklama, plus coś tam.

ostatnio mniej osób tu wchodzi, bo ciemniaczka nie ma, no ale jak wróci to mam nadzieję, że blog znowu będzie miał dużą oglądalność. póki co, ja pisze, chociaż nie umiem pisać takich notek jak on. ciemny ma jakiś talent<3

chciałam zaprosić was do oglądania mojego serialu "Chłopak idealny". mniej więcej w tym serialu chodzi o to, że Isabelle została skrzywdzona przez pewnego dupka, a jej przyjaciółki tworzą dla niego w internecie idealnego chłopaka. we wszystko zamieszany jest brat Vivi, który pisze jako ten chłopak. wszystko skończy się na balu, na który czekają dziewczyny czy będzie to dobre czy złe zakończenie przekonacie się śledząc losy bohaterów oglądając mój serial.
jest mało aktorów, ale to nie powinno nikomu przeszkadzać. jakaś dziewczyna powiedziała, że za dużo do czytania i nuda, no ja jestem zadowolona z tego serialu, chociaż chciałabym, żeby oglądało go więcej osób, dlatego pisze o nim tu.


ogólnie dziś mam dobry humor więc jeśli komuś brakuje fame albo chce zarobić to niech do mnie pisze na maila, dam grafa, obejrze kilka filmów. dlaczego zrobie to bezinteresownie? karma, wierze, że mi też będziecie pomagać(chociaż co raz więcej głupich bachorów na msp, które wcale nie chcą pomagać i tylko chcą, żeby oglądać ich filmy).

aha, no i kto obejrzy nowy odcinek "Chłopak idealny cz.4" i zostawi komentarz to obejrze mu dwa filmy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz