środa, 14 września 2011

no więc blabla, coś o 10s(BARDZO PROSZĘ O PRZECZYTANIE)

Coś tam napiszę by nie było, że nasz blog leży, chociaż Ciemny znajduje chwile każdego swojego zawalonego nauką dnia by coś tu naskrobać, mistrz :D No to co ja mogę napisać? Dwie sprawy chcę. Otóż po pierwsze zmieniło się trochę w wyglądzie MSP, czy mi się podoba? Nie. To że jakiś tam czas temu zmienili ogólną grafikę przypadło mi do gustu, to co teraz zmienili nie podoba mi się. Pewnie to po prostu kwestia przyzwyczajenia, ale po prostu jakoś tak zawsze miało się wszystko pod ręką, tuż pod swoją postacią, a teraz gdzieś u góry, a miejsce zostało wolne, do dupy, że tak się brzydko wyrażę. A po drugie chciałabym poruszyć temat dziesięciosekundówek, bez bicia przyznam się, że kilka razy się wspomogłam. I właściwie to ja nic nie mam do tych krótkich filmów, owszem niesamowicie wkurzające jest zawalone forum "mam 10s, mam sami wiecie co, mam dziesięciosekundówki wbijaj" etc., ale kurczę nie pasuje wam taka szybka forma zarabiania gdy np. załóżmy chcecie szybko zdobyć kase na nową animkę do nowego filmu? Nie zawsze można tak szybko uzbierać lub wymienić się z kimś filmami. Nie wiem jak to wam wytłumaczyć, ale ja nie mam nic do takich filmów. Może i racja, że to trochę oszukiwanie, ale co poradzicie? Jak zrobią filmy minimum 40s to myślicie, że to coś zmieni? Ja sądzę iż nie - wtedy będą robili 40s i też jakoś szybciej zarobić niż oglądając kilka filmów po 3,4 minuty. Nie chcę mówić, że w takim razie powinniśmy przestać robić normalne filmy, co to, to nie. Szczerze tylko idioci oglądają same dziesięciosekundówki. Ja już przestałam je oglądać, ale gdy oglądałam to nie było tak, że nie oglądałam innych filmów, codziennie staram się obejrzeć chociaż kilka najnowszych, albo gdy ktoś pisze do mnie na czacie czy obejrzę mu jego nowy film to nie odmawiam, chyba, że akurat nie mam czasu. No bo przepraszam was, ale jeśli ktoś ładnie prosi to czemu nie możecie chociaż włączyć filmu by leciał i iść zrobić sobie coś do jedzenia? Zrobicie komuś przyjemność i się najecie. Poza tym, użytkownicy MSP oglądają dziesięciosekundówki by zarobić, a skoro większość z was nie chce oglądać innym filmów, no to przepraszam bardzo, ale jak inni mają zarobić? Ja powiem tak - jeśli chcecie by zniknęły dziesięciosekundówki to nie odmawiajcie pomocy, oglądajcie innym filmy, ale przestańcie ciągle narzekać, trzeba się cieszyć życiem, a nie wiecznie ględzić i gadać co to wam nie pasuje. Nie patrzcie na to. Jeśli wam spada oglądalność to nie zwalajcie tego na to, że "o, wolicie oglądać 10s dzięki" tylko wymieńcie się uczciwie z kimś filmami, albo obejrzyjcie innym, a oni obejrzą wam. Karma - dobre jak i złe uczynki wracają.
No to tyle, ciocia Kaja pozdrawia :*

3 komentarze:

movie star planet - planeta gwiazd filmowych.
filmy... nie każdy musi znać definicję filmu, ale film przede wszystkim posiada FABUŁĘ, której ZA NIC nie można umieścić w 10s. niektórzy mają ten talent, zmieszczą się w 1-2 min, niektórzy nie i nawalają do 7 min. miło, jeżeli ktoś ogląda czyjąś pracę, a nie 10s gdzie się zmieniło tło i dodało paru aktorów, już nie wspominając o tych, gdzie jest jeden aktor i standardowe tło. nie oglądam 10s - nie mam problemów z kasą. każda gra coś w sobie ma. np w GTA chodzi o przechodzenie misji, chociaż mi się nie bardzo chce i jeżdżę jak chcę, morduje kogo chcę, zabawiam panienki. w msp chodzi o robienie filmów, nie zarabianie pieniędzy. jeżeli ktoś mało zarabia na swoich filmach - najwyraźniej są nudne jak patrzenie gdy trawa rośnie i warto wymyślić coś, co zainteresuje młodzież w tej grze. podobnie jak miałem z just u and me, dzieci jeszcze nie pojmują takich spraw, więc w grze muszę zapominać o swoim wieku i dostosowywać się do większości, co każdy może. dobry przykład z kanapką, ale inni myślą tylko o tym by im oglądano, np myślisz, ze taka AnanaseQ ogląda filmy? bez obrazy, ale napawa się sławą i tym, że jej oglądalność to kilka setek. im wyższy level - tym więcej wody sodowej. bynajmniej ja tak zauważyłem. dodam jeszcze, że oni chyba nie pojmują karmy - dla nich to żarcie dla psa.

każdy ma prawo mieć swoje zdanie. nie chce mi sie rozpisywać tak jak Ty, by Ci odpowiedzieć, wybacz.

ale żal, mieć swoje zdanie, a go nie wyrażać :) w takim razie po co one komu?

Prześlij komentarz