piątek, 7 października 2011

12 lvl obramia mi mózg hahaha?

Właśnie, fajnie się tego dowiedzieć, co nie? Nie uważam, że mam wysoki lvl, ale też nie uważam, że mam niski. Jest w sam raz, a nie nawalam w to godzinami by móc szybko uzyskać większy (mimo co i tak dziękuję, jeszcze troszkę i 13lvl. Szczególne podziękowanie Weronika_101, dosłownie zasypuje mnie autografami). Wracając do tematu. Wiadomo, proszę o pomoc w CTR, a tu jakaś typiara obwinia mnie, że sam chce by mi oglądano filmy i dawano grafy, a sam nie robię BO JESTEM CZYMŚ W STYLU VIP. AHA? Domyślam się, że myślała, że jestem jak większość. Jak ja oglądając filmy nie patrze nawet na poziom ani na nic, po prostu oglądam, nie obchodzi mnie ile mam niskich level'i w znajomych bo dla mnie to tez ludzie -.- Ale no po prostu może się czuć wyśmiana przeze mnie, aczkolwiek nie ma podstaw ani prawa obwiniać mnie, nie znając mnie. Cóż, trafiła się taka, której nie miałem okazji filmu obejrzeć. Ale to nie moja wina? Oglądam najnowsze z moim udziałem i ogólnie najnowsze bez mojego udziału. Więc się nie trafiło i tyle. Nie mam o czym pisać notek, to o. Bo jestem wzburzony zaistniałą sytuacją.

0 komentarze:

Prześlij komentarz