niedziela, 23 października 2011

Cześć misie.

No hej, to znowuż ja, niesamowite, hm? Nikt chyba nie lubi jak tu piszę posty, ale ok, muszę się tu trochę udzielać. Więc no, mam katar straszny, bleble :c Ogólnie to mamy sobie taki fajny układ z Kamilem i , mega się z tego cieszę: > I tak - apeluje, byście się ogarnęli i pisali na maila a nie na czacie, i u mnie i u Ciemnego, no bo kurde, jak ja np mu ładuje aktorów to mi też tnie, chociaż mniej niż jemu, a poza tym, ja nie odpisuje za niego, chyba, że to coś istotnego czy coś, ale jak piszecie na maila to bardziej prawdopodobne, że dostaniecie odpowiedź, więc no. Tak w ogóle to nie podoba mi się to co zrobili na msp, co to w ogóle ma być za pasek?! Wtf?! Ja nie ogarniam w ogóle, strasznie to do dupy jest, psuje taką estetyke na tej stronie.. czy coś. Denerwuje mnie to. No i co jeszcze mogę napisać, zachęcam do oglądania filmu Ciemnego "Moj chlopak aniol", to jest po prostu świetny serial, szczerze go uwielbiam i serio, warto go obejrzeć<3 I zachęcam do oglądania mojego serialu, który jest w trakcie tworzenia, hahah XD To na tyle, pa :*

0 komentarze:

Prześlij komentarz