środa, 26 października 2011

Halloween.

Nono, wchodzę dzisiaj na MSP, a tutaj co? Nowa zmiana, i szczerze baaaaaaaardzo mi się podoba. Lubię Halloween i podobają mi się tez ubrania, które przygotowali na tę okazję, może wezmę udział w konkursie.. w sensie dam Looka do konkursu, więc jakby co to proszę o głosy :* (jak dacie głos to mi napiszcie, odwdzięczę się obejrzeniem kilku filmów czy coś). Ogólnie to.. czasem mi się nudzi, więc mi również, tak jak Ciemnemu, możecie podrzucać linki do blogów lub możecie pisać na mailu to z wami pogadam, albo możecie też pisać o oglądanie filmów, czasem poświęcam chwilę i oglądam, a jak wybieram sobie jakąś osobę to oglądam jej z pięć filmów, więc zawsze troche fame mogę wam wbić :> No i również proszę o oglądanie moich filmów no i co.. Aha, wiem, więc, chciałabym pozdrowić użytkownika Shadia(jej blog *klik*), gdyż jest przeeeeeemiłą osobą i bardzo fajnie się z nią rozmawia. I zachęcam do oglądania jej filmów! Jej seriale są po prostu cudowne, takie wciągające i ciekawe :> No i jeszcze oglądajcie filmy Ciemnego, i nie zapomnijcie o moich. To na tyle misie :* 

0 komentarze:

Prześlij komentarz