piątek, 21 października 2011

Mój chłopak anioł

Dobra. Mam nowy film, bo nie nazwę tego serialem, ma to max 10 odc... Lubię rzeczy typu wielka miłość i ktoś umiera (dlatego jutro o 21.50 na tvn będę oglądać Ps. Kocham Cię). Zatem trochę o tym filmie...

Gabi (nie nazywa się gabi, bo aktorką jest g a b i . tylko dlatego, że bardzo podoba mi się to imię) jest sobie w szczęśliwym związku z Alexem (skoro już tłumacze, to Alex to ja, bo nie wiem jaki chłopak ma jakie animacje, a swoje znam... A Alex? Lubię imię Aleksandra i Aleksander XD). Można powiedzieć iż Gabi przyjaźni się z dwoma nadzianymi jak i zarówno pustymi siostrami - Laurą (Ericaa) i Adą (Kajanna) (Kaja sama wybrała imię, a Laurę ktoś mi polecił XD). Są to studentki. Dostają mieszkanie od swoim jakże bogatych rodziców i pozwalają zamieszkać Gabi ze sobą.
I tu zaczyna się film ;>
Na tak zwanej parapetówce pojawiają się wspólni znajomi Gabi i Alexa, ale też ulubieniec sióstr - Eryk (na cześć Eryki). Jest to taki laluś, zakochany w sobie, ale też pragnący zdobyć Gabriele. W końcu postanawia pozbyć się ze swojej drogi Alexa.
Alex zostaje usunięty z drogi Eryka. Jednakże Eryk znika, zwalając winę śmierci kolegi na żarłoczne czerwone mrówki. Gabriela bardzo ubolewa nad stratą ukochanego, a jednocześnie do miasta powraca jej stara miłość - Tomek. Jednak Alex, jako anioł, postanowił się ukazać Gabrieli. A co dalej? Się okaże...

Fabuła nie jest oklepana, jak pewna dziewczyna napisała, że wie, jak się skończy. Rozczaruję ją, bo będzie zaskakiwanie ;>

Zapraszam do oglądania ;)
Odcinki trwają zawsze 1:30 i nie są nudnymi romansidłami.

0 komentarze:

Prześlij komentarz