piątek, 28 października 2011

"Nie każ mi wybierać."

Cześć. To znowu ja i znowu post, chociaż nie przepadam za tym, by w ciągu dnia było kilka postów. Bo boję się, że poprzednie nie są czytane. Co do tego, polecam post: http://pedobears-na-msp.blogspot.com/2011/10/tak-od-siebie.html . Nikt mnie nie zagnie, dostrzegam prawdę. Trochę też o tym na punkorckowa-ciemny.blogspot.com.

Ale nie o tym chciałem pisać. Dlaczego taki tytuł posta? Dotyczy nowego serialu. Może najpierw opowiem coś o nim.
Jest sobie chłopak Kuba i dziewczyna Karolina. Są ze sobą pięć lat. Jednak ona umiera - rak mózgu. Kubie nie jest łatwo się odnaleźć w życiu, w którym już nie ma jego ukochanej. Na pogrzebie niedoszłej narzeczonej poznaje tajemniczą dziewczynę. Nie kojarząc jej, zamierza się dowiedzieć co robi na ów ceremonii. Dziewczyna jest bardzo skryta, ma w sobie coś, co go pociąga. A sama ta tajemnica. Sugeruje, że może pomóc mu by znów był z Karoliną. Jednak sprawy potoczą się... No sami się dowiecie oglądając. Sam tytuł tajemniczo brzmi - pomysł Kai.

Ogólnie to zachęcam do oglądania. Serial nie jest u mnie, tylko u Kajanny. Również proszę byście zapraszali ją do znajomych. Jest świetna, ogląda filmy, ma dużo animacji, ubrań to w ogóle ma masę. No i to nie jest pusta reklama, taka prawda.

Film jest naszym wspólnym pomysłem. Ona chce 10lvl, a pomoże jej w tym dobry serial. Zatem na gg razem rozkminialiśmy, chciałem coś na podstawie "Mój chłopak anioł" ale urodził się ten pomysł, film jest dosyć podobny do mojego, jest tajemnica, różne niespodziewane rzeczy i w ogóle. Wiem co mówię, sam robię ten film, dlatego zależy mi, abyście oglądali :D


Pozdrawiam : >

0 komentarze:

Prześlij komentarz