czwartek, 27 października 2011

Tak od siebie.

Muszę gdzieś przelać moją irytację, a to dotyczy msp. Z tego co mi wiadomo, większość osób na msp to gimnazjaliści, no i podstawówka. Ale no okej, ludzie, ogar. Nie bądźcie tacy żałośni? Nie mam na myśli wszystkich. Chcę wam coś objaśnić.
Często widzę w CTR, że kto nie obejrzy filmu lub nie da grafa wylatuje ze znajomych. I oczywiście jest napisane, że np osoby od 0-7lvl, 0-10lvl itd. Ale weźcie się? Niby dlaczego? Może kogoś akurat nie ma? Może ktoś nie ma aktualnie czasu? A wyższe levele to co? Spoczywają na laurach? Też powinny oglądać filmy. Co z tego, że ktoś ma niższy level, wszyscy jesteśmy sobie równi. To tylko cyfra, liczba... Co z tego, że zaczęli grać później? Co z tego, że może tak nie nołlajfią? Ich wina? Nie. Powinni być traktowani równo. Jak Wy w ogóle możecie się tak zachowywać. Ludzie, sami kiedyś mieliście np 5 lvl. Myślicie, że to takie proste wbić wysoki level? No dobra, w ogóle co wy macie z tymi popularnymi osobami. Może właśnie z nimi ludzie się zadają, by móc powiedzieć, że znają kogoś popularnego? Tak dla frajdy. A ja nigdy nie pisałem z AnanaseQ i nigdy nie będę. Nigdy nawet do niej nie napisałem, tak samo co do innych wysokich leveli. I JEST OKEJ! BO WIEM, ŻE BIEDNA NIE MOGŁABY ODPISAĆ, BO PEWNIE WSZYSCY DO NIEJ PISZĄ, TYLKO DLATEGO, ŻE JEST NAWET W RANKINGU ŚWIATOWYM! Te niższe są zajebiste, też da się z nimi pisać, też da się oglądać im filmy, też da się robić z nimi to co z wysokimi levelami. To dlaczego tak ich traktujecie? Chcielibyście być tak traktowani? Bo ja nie sądzę. I sory, ale ja po prostu staje w obronie tych, co nie mają zajebistego wysokiego levela. Więc możecie tego nie zrozumieć, ale to nie jest trudne... Oni nie są gorsi od tych wysokich leveli. A jeżeli tak sądzicie, cholernie się mylicie.


Przepraszam, ale mam prawo do własnego zdania. Mam prawo pisać o prawdzie. Może jesteście za młodzi by jeszcze to pojąć, ale ludzie, no ogar...

Może ktoś mnie znienawidzi za to co napisałem, ale okej. Ja jestem taki, że pomogę nawet tym, którzy mnie nienawidzą. Heh. Dobroduszność pozdrawia.

ROZUMIEM, KAŻDY CHCE WYSOKI LEVEL, JA RÓWNIEŻ. ALE TO NIE ZNACZY, ŻE TAK NALEŻY TRAKTOWAĆ NIŻSZE LEVELE.

Proszę o oglądanie "Mój chłopak anioł 6". Wreszcie zrobiłem.

I przepraszam Kaje. Lof.

z wielkim poważaniem Ciemny : )

5 komentarze:

z wielkim poważaniem Cię popieram... =D

Zgadzam się, również często spotykam się z takimi opisami w CTR ;/

Prześlij komentarz