środa, 2 listopada 2011

Filmy / Muliny / Wynagrodzenie


Na początek obrazek, bo moim zdaniem post bez obrazka jest nudny. Wyglądam jak... Koleś z buszu... No ale okej.

Filmy

Właśnie jest przedostatni odcinek "Mój chłopak anioł 9". Nawet i dobrze, że się kończy, bo oglądalność spadła. Należy myśleć, nad nowym serialem. no i proszę, o oglądanie. 73tys fame do 14 levela. Chciałbym wbić do końca tygodnia, nie ukrywam. A vip'a nie mam na zawsze. Tygodniówka dzięki Kai. No chyba, że support etc. ogar i dostanę to, za co zapłaciłem.

Dodam, że Eryka (teraz pod nazwą Ericaa1) ma nowy serial, który jest wręcz zajebisty i na pewno się Wam spodoba. Zatem zapraszam do oglądania jej serialu pod tytułem "Odwróć wzrok". Wiem Eryczku, nie pytałem o zgodę reklamy, ale jestem zafascynowany Twoim dziełem.

No i oczywiście, zapraszam do oglądania "naszego wspólnego dziecka" pt. "Nie każ mi wybierać" u Kajanny. Nie będę pisać, że świetny serial, nie jestem taki zadufany w sobie (;


Muliny

Aha. Wkurzają mnie te łańcuszki. Nikt w moim otoczeniu, nie będzie miał ów muliny, bo nie przebywam w takim środowisku. To i ja nie zakładam. Proszę, zaśmiecajcie mi email, ale grafami.

Wynagrodzenie

Po dwa filmy obejrzę:
Gotka1, Adkared, NataliaW1234, olabilunio


Dobranoc :)

I PROOOSZĘ OBEJRZYJCIE MI FILM NAJNOWSZY :c

1 komentarze:

OOOOOOOOOOOOOOOOOO, jakie to słodkie! <333333333333333

Prześlij komentarz