czwartek, 24 listopada 2011

Świąteczne MSP - me gusta.

Siema! Dawno nie pisałam, ale to chyba nikogo nie dziwi. Więc, wchodzę sobie dzisiaj na MSP, a tu co? Nowy świąteczny wygląd, jaram się, jest przesłodki : D My z Ciemnym chyba też już niedługo zrobimy świąteczny wystrój na blogu, no ale to jeszcze chwila, bo no jakoś jeszcze, przynajmniej ja, nie czuję świąt, więc no właśnie. Ale Ciemny podobno ma pomysł, więc pewnie wyjdzie świetnie<3 Ech, nie wiem co jeszcze napisać, jutro chyba opublikuję nowy odcinek "Nie każ mi wybierać" więc już zapraszam do oglądania :* No i oglądajcie "Moj chlopak aniol" Ciemnego! *_* Uwieeeeeeeeelbiam ten serial, normalnie jak Ciemnego :D Na koniec pokażę jeszcze jaki look udało mi się stworzyć. Nie jest on jakiś wystrzałowy, bo mam mało sc i kupiłam tylko kurtkę, a reszte wygrzebałam z mojej szafy, haha. Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za prawie 5 i pół tys wyświetleń<3
P.S. Aha! No i kupiłam sobie nowy nos i usta, mega mi się teraz podoba :D


0 komentarze:

Prześlij komentarz