poniedziałek, 7 listopada 2011

"Wróć do mnie"

Zwykłem pisać o swoich filmach, a raczej serialach. W końcu blog o msp... xd
Otóż to, od dzisiaj będzie nowy serial "Wróć do mnie". Mam nadzieję, że oglądalność będzie jak w poprzednim serialu, no a kolejne odcinki lecą po 30 obejrzeniach. Chociaż teraz może być już trudniej z robieniem filmów, ale się nie poddaję.

Serial jest zupełnie inny od "Mój chłopak anioł". Nie ma w nim fikcji, same realia. Mimo co, myślę, że może Was zaciekawi. Akcja odbywa się w Paryżu. Pewna rodzinka z Azji zamieszkała we Francji z pewnych powodów i otworzyła swoją własną restaurację. Do tego kraju również z pewnych powodów przyjechały dwie niezwykłe dziewczyny - Isabella i Anabella, które są siostrami. Główną postacią jest Isabella, która w owej restauracji poznaje Franka. Niestety nie zostawiają sobie namiarów na siebie. Więc jak się odnajdą, jeżeli w ogóle się odnajdą? A co im stanie na drodze? To się okaże ;)


A co do serialu, szukam osób z animacjami i dobrze by było ciuchami z konkursu RESTAURCJA. Potrzebuję do ról, na więcej niż jeden czy dwa odcinki.

Też chyba szukam głównej bohaterki, która by miała dużo sukni, sukienek oraz animacji. Pisać na mail.

0 komentarze:

Prześlij komentarz