poniedziałek, 26 grudnia 2011

"Mój chłopak anioł SEZON 3"

Zawsze tak jakoś piszę, kiedy zaczyna się nowy sezon, zupełnie inny od poprzedniego, ale tylko pod jednym względem! Ale do tego zaraz. Sezon 1 i sezon 2 można stwierdzić jako dwa różne filmy, ponieważ tylko czasem jest nawiązywanie do sezonu pierwszego. Aktorzy są ci sami no i oczywiście nowi! Zatem jeżeli ktoś nie oglądał, a zacznie oglądać sezon 3 to ogarnie wszystko co i jak. Zresztą, streszczenia są zwykle u mnie na blogu.

Dobra, zatem tak. Sezon 3 ma nową postać - Heidi. Gra ją jakże cudowna Believer, a imię z "Przed świtem" jeżeli ktoś nie ogarnia XD. Jest też oczywiście Alex, tym razem w postaci człowieka, bo innej opcji nie było, aby mógł przetrwać, a jego niedoszła narzeczona z 1 sezonu oddała mu życie (co ja pacze? Odc ostatni sezonu 2). Ja nic nie mówię, że będzie między nimi lovelove, bo jak ktoś już jest na tyle bystry i spostrzegawczy to Alex przypomina lovelasa z lekka xD. Nie miałem tego w planach, ale o, tak wyszło.

Miłego oglądania, pierwszy odcinek już dzisiaj :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz