środa, 21 grudnia 2011

Znerwicowany

Otóż to od 16 z przerwami bezskutecznie próbuję zrobić "Mój chłopak anioł" ostatni odcinek. Jednak nowe dymki nie są łaska się załadować, brakuje mi starych opcji. Poza tym, koniec szkoły, ŚWIĘTA! KU*WA GÓWNO PRAWDA :))) Mam tyle zadane na Święta + sprawdziany i testy od razu po Świętach. Brak mi słów, jestem wkur... Przez szkołę i msp. Do tego nie umiałem aż 1 odp na biologii, reszta świetnie XD No i nie wiem no, jutro Wigilie klasowe, ciekawy dzień dla mnie się zapowiada, a tu o, nic o msp. Zatem...


Dziękuję, za tą ilość wejść na bloga, która szybko rośnie.


A Fame rośnie i rośnie <3 Mam nadzieję, że ostatnim odcinkiem i filmem świątecznym wbije 1.800.000 ;>


+ KONKURS JUŻ ZAMKNIĘTY. NIE WIEM, CZY ZROBIĘ SERIAL, MAM INNY POMYSŁ, ALE O PODOBNEJ TEMATYCE, WIĘC JAKIEŚ ROZSTRZYGNIĘCIE BĘDZIE.

0 komentarze:

Prześlij komentarz