piątek, 27 stycznia 2012

Głupie MSP.

Ciemnego nie będzie do 2 lutego.
Proszę, pomagajcie mi wbijać mu fame, naprawdę zależy mu na tym by wbić 17 level.

Dobra, a tak ode mnie - to co zrobili z MSP to jakaś porażka -.- Normalne było już to, że się zacinało, ale teraz przez te zmiany to nawet nie mogę obejrzeć filmu, nie to, że mi zacina, ale po prostu nawet mi się nie ładuje. No masakra, mam nadzieję, że to poprawią.
To tylko tyle, pozdrawiam i dziękuje za każdą pomoc w fame na moim koncie jak i u Ciemnego.

2 komentarze:

wiesz że to że ci sie wilmy nie ładują i zacina ci sie,to wina koputera a nie msp

To wina msp wielu osobą się zaciana. I coś nieładuje.... Ale to tylko pierwszy minus. Ceny vipa są za drogie za tydzień 11.57 zł?! (to kasa w realu). Nie powie ile biorą za miesiąc.. Po drugie ni da się kupic vip bo coś zacina nawet jak mam kase i wyśle sms. A kase chyba i tak pobiera. A mnie nadal wkurzają 10 sec... Msp jest gorsze dawniej było fajniejsze i przez to youtube komp nieźle mi laguje.. -_- Głupie msp

Prześlij komentarz