piątek, 20 stycznia 2012

Pojebao :)

Cześć siema i nie dzień dobry bo jestem oburzony -.- Zatem tak, jestem polakiem, żyję w Polsce i przywykłem, że to państwo jest do dupy (nie jestem patriotą i oburza mnie to, jak rząd i polska polityka traktują polaków, ubogich i samotne matki). Wiem, że z roku na rok wszystko jest coraz droższe (jak będe dorosły będę kupował chleb za 5 zł). Ale nie będę tutaj pieprzył o polityce, gospodarce i tych duperelach. Zatem to jest szczyt chujostwa za przeproszeniem z podwyżką cen na moviestarplanet. Wyrażam swoje zdanie, a na pewno większość je poprze. Niby na jakiej podstawie jest drożej? Na co idą te pieniądze? Dlaczego żerują na DZIECIACH? Powiem tyle, oni są (cenzura, słowa wciskające w fotel). Nie pomagają, a na dodatek biorą więcej kasy? To nawet nie idzie na dom dziecka ani inne dobre uczynki względem bliskich. Czemu nie jest jak wcześniej? Do tego ceny wzrosły sporo.




Będąc szczerym, za 30 zł wolę sobie kupić jakieś coś z przeceny do ubrania niż na msp. Zatem w marcu bye bye. Ku*wa, jak ja się oduzależnię. Znajdę sobie hobby.

Pozdrawiam środkowym palcem tych wszystkich z msp (nie użytkowników).

2 komentarze:

Hah :D
Poperam . Niezły tekścik . "Pozdrawiam środkowym palcem" . :D

nom te ceny są trochę oczojebne ;)

Prześlij komentarz