czwartek, 12 stycznia 2012

"Widzę jej obraz przed oczami, słysze stukanie obcasów za drzwiami..."

Siema Ogóreczki :* :* XD Dobra, poważnie siema. Jak widać
nowiusieńki wygląd bloga, mam nadzieję, że Wam się spodoba
oraz mam nadzieję, iż będę znowu jakoś ogarniał bloga, bo
cóż, dobijamy z Kają 20tys wejść, a poważnie, to nie wiem XD.










Jak zapewne zauważyliście, mam film, "Mój chłopak anioł 5 sez.3" który wręcz prosi się o obejrzenie. Tak dalej pójdzie, to w ogóle zakończę
ten serial jak najszybciej. I
tak dość dobrze Wam, jak oglądacie
mi filmy, jest przecież spore prawdopodobieństwo, że
zostaniecie wylosowani do prezentu z LŻ. A losuję zwykle
KILKA osób, nie jedną. Kilka na 50 wejść to serio sporo.








Jak może poniektórzy wiedzą, chcę Wam oglądać filmy z konta, na którym lagów nie mam. Ale pomóżcie wbić tam 3 lvl. Jeszcze 4 tys.
Wystarczy, ze dacie grafa, a gdy już wbije lvl będę oglądał Wam filmy. Poza tym, wystarczy abyście napisali do mnie na mail (na ciemnego), że chcecie abym obejrzał Wam film, nie zapominając
o zwrocie "proszę" bo takim osobom lepiej mi się pomaga, tym co
każdą to wiecie co? To mi zwisa, kulturka ;) Konto z którego
oglądam filmy to oczywiście "ciemny ogląda ci film".




Tworzę nowy serial pt."Widzę jej obraz" w którym zabraknie fantasy typu anioły i te duperele. Fabuła jest jak najbardziej serio, a pierwszy odcinek się pojawi, gdy mój teraźniejszy najnowszy film osiągnie 55 wejść. W nowy serialu zasada będzie prosta 5O wejść = losuję osoby do prezentu i będę dawał scriny na bloga, aby nie było, że oszukuję. Już pisałem o czym będzie serial... Zresztą, dowiecie się oglądając ;d

0 komentarze:

Prześlij komentarz