piątek, 10 lutego 2012

Ogłoszenia :>

Kilka minut temu opublikowałem "Mój chłopak anioł 7 sez.3". Tym razem nie rozdaję prezentów, chcę przy tym filmie zobaczyć kto ogląda film z własnej woli. Mam 408 znaj, a chcę mieć gdzieś około 350. Tak, będzie usuwanie, dlatego bardzo proszę o obejrzenie tego filmu. Komentarze z poprzednich filmów też będę brał pod uwagę, poświęcę kiedyś temu kilka godzin.
Aha, raczej nie będę kończył tych seriali, jeżeli oglądalność będzie niska i zajmę się dwoma nowymi. Bye bye :3

Tęsknię za Kają, a jej nie ma :c

2 komentarze:

Eh, człowieku... 408 znaj to jest trochę zachodu.
Ja mam ich 939 i gdybym mogła, chętnie bym poświęciła cały dzień na usuwanie leniuchów :D

no wiem, gdybym miał 939 to w ogóle bym chyba nie dał rady z usuwaniem XD ale cóż XD

Prześlij komentarz