niedziela, 19 lutego 2012

Porządki w znajomych.

Cześć. Więc postanawiam zrobić porządki w znajomych. Dlaczego?
- Ponieważ chcę mieć jak najmniej znajomych
- Chcę wyrzucić osoby, które np mi nie oglądają filmów bądź nie wchodzą na msp, aby mieć miejsce dla tej wielkiej ilości osób, które mnie zapraszają (być może są to osoby pomagające)
- Im mniej osób, tym łatwiej mi pomagać
- Nie potrzebuję sztucznego tłoku
- Ostatni odcinek "Mój chłopak anioł" był traktowany jako spis znajomych, ów osoby są bezpieczne, jak zarówno platynowa, złota i srebrna lista.

Osoby, które obejrzały film traktowany jako spis:
sandra1717
bella2320
Selena90909
xMeriii
malwuś ;3
lynz
Groszek...
rihanna$$$
J.A Jane
Ericaa1
olabilunio
_Kelly_
OLUSA400
1rihanna1
Miranda8787
kajla
siwa...
ulcia080
lola722
DominikQ
rudsza_96
Peace&Lovee
Sami . xD
karolina1122
Kiyoko
Tamarraa
Believer
Miss Lila
(:MISIA
-agatka-
G a b i .
Rodo
Shadia
Anabell...
Ever ;*
Aluuu
Canellla
Kajanna
Sakari
jasmin162
happy^^
Ace
szczypiorek03
Asia<3
SuperStar1108
Elo12345
Julka-:D
-Karolcia:)
ANNIIA


Kotki : >
Chcę Wam napisać, że ja naprawdę nie oczekuję, abyście oglądali każdy mój film. Zwykle publikuję dwa w tygodniu, to chyba nie jest tak źle? Ale zdaję sobie sprawę, że macie też wielu innych znajomych, którym należy obejrzeć film i większości pewnie muli. Dlatego też będę zwracał uwagę na osoby, pozostawiające komentarz pod innym filmem. Nie obiecuję, że mogę kogoś zapomnieć i usunąć, ale niech wtedy się upomni na mailu. No to chyba na tyle.

2 komentarze:

Alle mnie nie usuniesz? >.< oglądam czasem jakiś film daje grafa... ;?

Prześlij komentarz