wtorek, 20 marca 2012

12 lvl wyższy od 20

Siema. Długo myślałem, czy napisać ten post czy nie, ponieważ nie chcę nikogo obrażać. Ale w sumie to nie będzie obraza tylko czyste fakty. Poza tym, dawno nie było przemówień na blogu.

Jak sam tytuł mówi, na msp są (przykładowo) 12 lvl wyższe od 20. Jak to możliwe? Już wyjaśniam. Osoba, która od początku wbijała fame na 10 sek jak dla mnie wciąż jest zerowym lvl. Nic nie osiągnęła właściwie. Nie starała się wymyślać filmów, sprawiać, aby były oglądane itd. Natomiast np taki 12 lvl to sobie na to NAPRACOWAŁ. Może mieć 30 wejść na film, a 20 lvl 400 na 10sek, ale lepiej mieć to 30 wejść na film, który się wymyśliło. Miło, że ktoś ogląda Twoją pracę i może poznać Twoją wyobraźnię, pomysły. No właśnie. MovieStarPlanet to nie tylko fantastyczne miejsce do poznania nowych znajomych, ale i do wykazania się. Kreowania swojej wyobraźni, szkolenia języka angielskiego, wykazywania się swoją pomysłowością. Jeżeli kogoś to serio interesuję, to napiszę, że są licea z profilami filmowymi, reżyserią, aktorstwem. Nie wiem jak w innych miastach, ale u mnie są spotykane takie klasy. I to też świetne miejsce, to robienia swojego hobby. Ja osobiście nigdy nie interesowałem się reżyseriom, miałem tylko pomysły na opowiadania. A teraz mogę to zrobić w formie filmu i do tego inni mogą to oglądać.

Piszę to, ponieważ coraz więcej osób robi sekundówki. Ja osobiście nie chcę aby msp się zniszczyło. Wiem, że wiele osób na msp to jeszcze dzieci i młodzież dojrzalsza i mniej dojrzalsza, no i mogą tego nie pojmować, że psują grę. Dla nich liczy się tylko wysoki lvl, miejsce w rankingu, dużo ciuchów i animacji itd. A czy nie lepiej mieć tą świadomość posiadania 20lvl który się wbiło własną pracą? No właśnie...

Jestem w stanie zrozumieć osoby co mają normalne filmy i sekundówki. Nie każdy ma sporą oglądalność, dużo osób przecież ogląda tylko te durne short movies. A to irytujące kiedy pasek fame stoi w miejscu.

To chyba na tyle :)

8 komentarze:

W 1000000000000000000000000000000000% się zgadzam!

Masz racje :)
Ja juz rok ( od 21/03/2011 gram xd) gram na MSP i mam 12lvl ;c
Jak filmu nie opublikuje na "konkursy" (wtedy maja wiekrza ogladalnosc) to mi ogl tylko max 7 osob : /
Najbardziej dziekuje:
Kiyoko
Kajannnie
I Ciemnemu :)
Oni ogl moje filmy najczesciej ♥
Kooooffffaaaaam was <3

Pozdro ;**

Ja to wiedziałam xDD
Ale i tak masz racje :D

Masz racje. ;3
Ja wczoraj zdobyłam ten mój 12 lvl( wbijałam go od dwóch miesięcy xd)
I wkurza mnie to, że mam 213 znaj, a filmy oglądają mi tylko te cudownych 40 i 30 osób. ♥
Reszta woli robić te krótkie filmy ._.
Prawie wszyscy je teraz robią. ; c
Pozdro ;3

Aga99_11

ja tez się zgadzam ;s

Prześlij komentarz