poniedziałek, 12 marca 2012

nie ma mnie :c

Dzisiaj idąc do naprawy zobaczyłem w oknie pobliskiego sklepu napis "wyprzedasz" i mam pompę do teraz *-*. Dobra, będzie do odbioru w czwartek. Super, do czwartku mnie nie ma. Będę tylko czasami tutaj na blogu (u mamy msp nie działa, w sensie nie da się załadować) i aby odpisać na maile z kompa brata. Nie da mi więcej czasu niż 10 min dziennie. Do tego muszę dać mu się walić drzwiami aby w ogóle dał mi te 10 min. Więc PROSZĘ PROSZĘ PROSZĘ oglądajcie NOWY FILM, jak będzie 90 wejść to wylosuję 3 (lub więcej, jeżeli szybko wbiję 90 wejść) osoby co dostaną prezent z LŻ! I nie mogę Wam oglądać filmów, nie mam jak, przepraszam :c Ale w sobotę specjalnie rano wstanę i obejrzę i wszystko nadrobię.

bezkomputerowy ciemny :c

0 komentarze:

Prześlij komentarz