poniedziałek, 5 marca 2012

No siema.

Dobra, no teraz taki post w formie pamiętnika, bo dawno tak nie pisałem. Tylko konkurs, rzeczy dostyczące bloga i msp. Nie wiem jak Kaja, ale nie chcę zmieniać tego bloga w poradnik, chcę aby był jak dawniej i miał kilka swoich zalet w formie pomocy.


Co u mnie, miło że pytacie. Od piątku bywałem na msp ok 10 minów, jednak znalazłem czas by obejrzeć kilka filmów, poniektóre ode mnie oglądała Kajcia. Dlaczego tak jest? Komputer mi nie działa i dzisiaj zamierzałem zanieść do naprawy, ale o, cud i działa. Pewnie się boi panów infromatyków i będzie działać do czasu, aż nie zamkną serwisu z naprawami... Dziwnie.


Co do filmów niedługo ta cała plaga się skończy. "Mój chłopak anioł" - jeszcze 2 odcinki i już nie będę Was zanudzać 4 sezonem, a pomysł pewnie bym miał. I tak nie chciałoby mi się realizować. "Widzę jej obraz" też jeszcze 2 odcinki do końca, oraz "Wymarzony luzer" przewiduję 4. Już jest pomysł na kolejny serial. Nie wiem czy będę znowu realizował kilka w jednym czasie, ale pewnie tak i będą to dwa. Koniec. Zapraszam do oglądania filmów i brania udziału w konkursie, który trwa do piątku :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz