środa, 28 marca 2012

Odnośnie ankiety :D


Osobiście ankieta mnie rozwala i dosyć ciekawa jest. Najciekawsza jaką spotkałem na MSP :D

Serio, nie rozumiem ludzi, którzy wybrali ostatnią opcję. Hahhahaha ja osobiście wybrałem
pierwszą, bo jakby inaczej XD

W sumie racja, ładna pogoda i warto wyjść. Ale ja i tak nie mam czasu, nauka przede wszystkim hahaha, ale serio ._. Właśnie ruszę się w daleką podróż (z jednego końca pokoju na drugi) po zeszyt z angielskiego i zacznę się edukować, kiedy to większość korzysta z cudownej pogody. Dobraaa, ja wyjdę jak będzie cieplej, bo mi i tak zimno XD


Post o niczym konkretnym :D

6 komentarze:

hahahahhahaha, ja zaznaczylam ostatnie po czym uświadomilam sobie ze przeciez przez neta poznałam Ciebie czy Kaje : D i chcialam cofnąc ale sie nie dało :c

zaznaczyłam, że istniał zawsze *-*

Ja wybrałam ostatnią opcję.. o_O

no Kaja, to byś mnie nie poznała.

wybrałam to 1.... żal mi tych nie było by problemem.... co oni by robili ?!

bez urazy Kaja nie czytałam twojego kom.

Prześlij komentarz