poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Podziękowania.

No i mam 14 level, chciałam Wam wszystkim bardzo bardzo podziękować, Sakari, Pinki-Love!, wszystkim, którzy do tej pory obejrzeli mój najnowszy film, wszystkim, którzy dawali grafy, ale przede wszystkim pewnej użytkowniczce o nazwie Hoopy, która pomogła mi najbardziej *-* Naprawdę wcześniej na MSP nie poznałam bardziej pomocnej osoby, aż nie wierzę. Praktycznie to ona sama w większości wbiła mi te ostatnie 20 tysięcy, jestem jej ogromnie wdzięczna i od teraz podziwiam ją za to jak wiele dla mnie zrobiła, że jej się chciało. Naprawdę, polecam Wam ją bardzo, wspaniała osoba, żałuję, że wcześniej jej nie miałam w znajomych ♥. Dziękuje także wszystkim za tyle gratulacji. Jeśli ktoś wbija level niech do mnie napisze na mail, chciałabym być dla Was równie pomocna jak Hoopy.

+ Zapraszam Was do zadawania mi pytań, jakichkolwiek, odpowiem na każde, które będzie w miarę przyzwoite kajanna.odpowie.pl

2 komentarze:

kamil dał grafa i wbiłaś ;D
Gratki :3
Niedługo mnie dogonisz .__.

Prześlij komentarz