poniedziałek, 16 kwietnia 2012

ROK NA MSP :D

Dzisiaj mija równy rok, a właściwie około godziny 21, jak jestem na msp. Cóż, szczerze to bym zapomniał gdyby nie moja cudowna najeczka która na gadu mnie oświeciła, a potem Kaja mnie oświeciła po oświeceniu. Zatem post taki uroczysty, nie byłbym sobą gdybym czegoś nie napisał, ehe xd Ten rok... Wydawałby mi się krótszy. Chociaż początkowo nie grałem jakoś specjalnie jak teraz. Logowałem się codziennie, robiłem nowy odcinek "I like boys" i cieszyłem się 16 wejściami. Cudne czasy jak chodziłem po chat roomach i zbierałem kasę na jakąś tanią koszulkę. Hahaha ciekawe czy kolejny rok wytrzymam na msp, ale myślę, że będę tak długo jak bliskie mi osoby będą. I jak długo będą oglądane mi filmy. Ja wciąż mam pomysły na nowe i nowe i nowe filmy. Więc szybko oglądajcie luzera bo nie chce mi się już z nim babrać i chcę zaczynać nowe filmy :3 Dziękuję za oglądanie <3

0 komentarze:

Prześlij komentarz