poniedziałek, 14 maja 2012

Takie tam pomaganie.


Hej, chciałbym Wam tu przedstawić kilka moich ofert. Nie wiem czy każdy je zna, a uważam, że są warte skorzystania. Naprawdę staram się robić wszystko co w mojej mocy aby obejrzeć Wam filmy, bądź móc pomóc w jakikolwiek inny sposób np. kiedy zabraknie Wam SC kupić coś z listy :) Rzecz jasna, nie mogę nic za to nie oczekiwać, ponieważ bym nigdy nie zarobił na prezenty dla Was.

1. Jeżeli masz nowy film, a ja go nie obejrzałem to śmiało pisz na mail. Zwykle w ciągu dnia spisuję listę osób, co poproszą na mailu i przed szkoła bądź wieczorem oglądam. Zawsze też możesz napisać na moje konto "ciemny ogląda ci film". Tam mogę Ci obejrzeć nawet kilka filmów. Poza tym, jak Wam zależy jeszcze na trzecim wejściu piszcie do Jeydon Wale, oświadczył mi, abym to tu napisał, ponieważ czasem się nudzi a nie wie komu pooglądać filmy :)

2. Jeżeli regularnie mi oglądasz filmy to ja również staram się regularnie oglądać Twoje. Jeżeli mi to nie wyjdzie w weekend bądź któregoś ranka nadrabiam oglądanie. Robię tak w przypadku osób, które bardzo często publikują nowe filmy. Wracając do regularnego oglądania mi filmów, jeżeli to robisz zawsze możesz liczyć na to, że wesprę Cię pieniężnie. Jeżeli poprosisz mnie np. o włosy z listy, a Twój komentarz będzie pod 15 ostatnimi filmami - dostaniesz ten prezent. Jednak proszę Was, nie róbcie tak codziennie, ponieważ nie jestem milionerem, ale co jakiś czas chętnie Wam coś kupię.

3. Jeżeli masz konto na odpowie.pl lub coś podobnego i chcesz bym pozadawał Ci pytania to również śmiało pisz na mail. Podaj link i chętnie je pozadaję.

4. Jeżeli masz bloga to chętnie go poczytam, byłym wdzięczny za linki na mail.

Naprawdę nie bójcie się pisać, rzadko kiedy nie mam humoru (wtedy zwykle mnie nie ma na msp) i nie odpiszę Wam jakiegoś chamskiego "nie", "nie mam czasu" itp. Naprawdę chętnie sprawię Wam przyjemność w jakiejkolwiek postaci (filmowej, love it, blog, pytania...).

I tak się zastanawiam... Jeżeli macie jakieś propozycję jak mógłbym Wam jeszcze pomóc to piszcie na moje odpowie.pl (ciemnymsp.odpowie.pl). Jesteście tam anonimowi :) A ja byłbym Wam naprawdę wdzięczny, ponieważ chciałbym uszczęśliwiać moich znajomych. A że na czas dzisiejszy jest ich 308 to nie potrafię tak indywidualnie wielu wybrać, komu co teraz itp. Dlatego bardzo Was proszę o maile :D

PS. Mam nadzieję, że obejrzycie mój film "Prom Queen" a potem również na niego zagłosujecie. Jeżeli będzie 100 wejść - losuję 5 osób do prezentu z lż. 120 - 7 osób, 140 - 9 osób + najfajniejsze komentarze też dostaną prezent. Ale pod warunkiem, że oglądalność przebije 100 osób :3


1 komentarze:

Przeczytałam to całe *-*

Prześlij komentarz