niedziela, 1 lipca 2012

Rola Mini

Cześć! Tak poza tematem chciałbym Was o czymś poinformować. Wiele osób narzeka na małą ilość wejść na swoje filmy, ale naprawdę na MSP jest wiele osób współpracujących. Znam pewną taką osobę, której wystarczy obejrzeć spis znajomych, a przyjmie do znajomych i rozpocznie się współpraca Ponieważ sam mam ją w znajomych i ją znam, jest bardzo miła i pomocna, jej nick to Biznes. . Zatem zapraszajcie i oglądajcie :)

Chcę jak najszybciej zrobić mój serial, rolę Liv i Grace właściwie już mam, została jeszcze Mini i ponownie chcę poznać Wasze zdanie. Z góry zaznaczam, że nie wybiorę osoby która będzie miała najwięcej %, tylko taka którą ja uznam za najlepszą do danej roli, ale Wasze głosy będą miały wielkie znaczenie, np podczas niezdecydowania czy coś :)




1 komentarze:

A ja wiem że przegram : D
Sania__:**

Prześlij komentarz