poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Ciemny MAŁY powrót XD

Zatem wróciłem i mam nadzieję, że znowu codziennie będę na msp oO. Cóż, długo mnie nie było, nie przeczę. Przez ten czas tyle się zmieniło. Ogólnie u mnie i na msp, a szczególnie wielu osobom wzrosły lvl'e, nawet sporo. Ja muszę nadganiać. Chciałem już w tym miesiącu mieć 13 lvl, ale brak - brak lvl. Mam nadzieję, że do końca września wbije 14. Będę się mega starać. A potem, to już nie wiem, w końcu mam zamiar brać się za naukę, albowiem chcę coś w życiu osiągnąć. Poza tym, WOW, nie ma mnie kilka dni i już mam anty fanclub Oo



Pozdrawiam. Myślę, że to Alex (patrz poprzedni post). Ale myślę, a nie wiem. Ale chyba owe konto już zostało usunięte. Hm.

Nie chcę się tłumaczyć, ale dla jasności, ja nigdy nikogo nie oszukałem. Jak się wymieniam oglądaniem filmów - zawsze oglądam tyle ile uzgodnione, jeżeli mam kupić prezent z listy życzeń za obejrzenie mi filmów - też kupuję. Jak wspominałem, nie oszukuję, bo nie chcę być oszukiwany.

Co Ericaa we mnie widzi. A chuj to wszystkich, tyle napiszę.

Charakter jak Bieber? No nie powiedziałbym... Głos? No nie wiem jak Justin, ale ja miałem mutację. I mam fajny głos, lubię go XD Twarz bądź wygląd jak Bieber... Mogę uznać, że Justin ma kwadratową głowę, a ja takiej nie mam kurwa. Mam mniejsze usta i ciemniejsze oczy, dużo ciemniejsze, bo niby brąz/czerń. Często ludzie mówią, że mam włosy jak JB, ale po prostu mam długie (dłuższe niż on + on ma chyba teraz ścięte xd), nie mam ich w formie hełmu tylko zwykle zaczesane do przodu bądź normalnie jakoś git, tylko nie HEŁM!

Przez ten czas, jak mnie nie było i nic nie robiłem fame wzrosło o 40 tys. Dla niektórych mało, dla niektórych dużo. Ja to doceniam. To jest coś i WIELKIE DZIĘKI tym, co oglądali mi filmy. Chciałbym się odwdzięczyć, ale nie wiem jakie to były osoby. Tym, co pozostawili komentarz pod byle jakim (z 4 najnowszych) filmem, już obejrzałem film. dwa, trzy.

Więc, mam taką mini propozycję, ofertę, czy jak to nazwać.
Jak ktoś obejrzy mi 20 filmów, to kupię mu co zechce z listy życzeń. Cena nie jest ważna, kupię rzecz wybraną przez ową osobę.

Obejrzę kilka filmów osobom, które napiszą mi na mail "otherside". Specjalnie dla tych, którzy tu wbijają + zostaną poleceni na blogu.


Dziękuje, nq : D


0 komentarze:

Prześlij komentarz