wtorek, 23 sierpnia 2011

ZMIANY NA BLOGU :D

Więc, czas na zmianę. Wygląd i muzykę zawdzięczam Kai, dziękuje Ci za cierpliwość, bo pewnie to wkurzające XD. Ale okej. Więc, przemyślałem trochę, no i jasne tło jest chyba przyjemniejsze, niż ciemne. Znaczy, no może to nie mieć różnicy, ale taka zmiana jest zdecydowanie na lepsze. No i co do muzyki. Na msp większość osób ma 13 lat (zazwyczaj mają 13 lat, osoby z którymi rozmawiam) i młodsi no i maaaało starszych (np taki ja XD). No i to normalka, takie osoby nie słuchają metalu, no może ewentualnie rock. No bo sorry, oprócz mnie i Kajanny znam tylko jedną osobę co słucha metalu. No więc muzyka jest trochę inna, jest pop, rap, rock. Zaczyna się Pezetem - piosenką, którą uwielbiam.

No więc, piosenki są w takowej kolejności:

1. Pezet - Co mam powiedzieć
2. Rihanna - California King Bed
3. Masajah - Tak musi być
4. Red Chili Hot Peppers - Otherside
5. Pezet - Lubię
6. The Offspring - Self Esteem
7. Eldo - Granice


No cóż, zmiany nie są złe. Tak samo jak zmieniłem wystrój pokoju na msp. W ogóle, ciągle i ciągle zastanawiam się, czy dodać siebie z reala na owego bloga... XD

2 komentarze:

RHCP-Otherside<3 zaje*ista nuta. Buy the way też dobre..
ile lat pytam z ciekawości, bo dopiero obczaiłam blog. : dd

scrapecookie na msp. pozdr.

Prześlij komentarz