czwartek, 25 sierpnia 2011

Siemano elo cześć. Czołem i kolanem.

Po pierwsze. Chciałbym napisać PRZEPRASZAM pewnej dziewczynie, z którą wczoraj pisałem, a której nie odpisałem bo internet mam zrypany -.- (tą, która napisała mi, ze czytała bloga).

Po drugie. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Crazy_Agata :D bo jeżeli oczy mnie nie mylą, masz urodziny.

Po trzecie. Nowy konek jest fajny. Myślę nawet nad filmem do konkursu Oo.



Jak chcecie, bierzcie do filmów. Garnitur mam, ale nie ten najnowszy z konkursu. No animacje miłosne są, w tym dwie nowe, aczkolwiek ta trzecia jest podobna do blow kiss które posiadam. No i tyle.

W ogóle, kasę zawsze zakrywam, bo uważam, że nie ma czym szpanować i nie chcę wabić hakerów :)

W ogóle to 666. Odjazdowo.

Po czwarte. Tak mi net muli, że pobawię się z Kają na GG i nie będę nawiedzać msp.

Po piąte. To koniec XD


0 komentarze:

Prześlij komentarz