czwartek, 25 sierpnia 2011

Najlepszy przyjaciel.

Mam kurwice nie ma bata. No bo ja pierdole? Przepraszam, za wyrażenia. Ale no... Najpierw najlepszą przyjaźń zerwała Crazy_Agata, no to potem miałem za naj Oliwię, której nawet nie znam, więc jak ona zerwała, to co tam. No i potem miałem za naj `Oluśś. <3 no i było prze mega, bo jest bardzo fajna i ogóle :c. No a taki zjarany tą przyjaźnią, widzę, to, co pokażę. No to znowu w CTR no i chciałbym mieć za najlepszą przyjaciółkę MissNicka bo ją też bardzo lubię, ale akceptowałem od Wojtex'a i sam nie wiem co robiiiiić! :c Najlepszym wyjściem, jest nie mieć nikogo. A tak w ogóle jak akceptowałem, to się wyświetliło, że z `Oluśś. <3 byłem. No błędy msp a ja wariuję. Mam taki stres jutrem i jestem tak zdenerwowany, że głupie sytuację na msp mnie dobijają! Musze ochłonąć i to ogarnąć :c



NO CO JEST :C

0 komentarze:

Prześlij komentarz