wtorek, 27 września 2011

Coś o Ciemnym...

Ja nie umiem robić postów, ale Ciemny mnie zmusza :c zły z niego człowiek. Napisze coś o nim, bo sorcia, ale nie mam pomysłu. Tylko powiem byście oglądali mój nowy serial, będzie mi bardzo miło. No więc tak, Ciemny jest bardzo słodkim człowieczkiem znamy się już dwa lata i przyjaźnimy i jest słodko, nie próbujcie się z nim BFF, bo on jest mój, ale cicho. I on jest biedny, bo ma teraz bardzo dużo nauki i w ogóle nie ma dla mnie czasu, ale w przyszłym tygodniu to się zmieni. Tak wiem, to ma być blog o MSP, no ale Ciemny jest z MSP, więc cicho. A ja po prostu muszę napisać post. No to Ciemny jest.. dojrzały, jeeeeeeeeej, i tak wiele mnie uczy, bo ja jestem taka głupia i robię różne głupie rzeczy. I jak czasem walnie jakieś kazanie(ojej, dawno tego nie robiłeś..) to nie wiem co mu odpowiedzieć. Ale czasem nie ma racji i ja mam rację, haha! No w każdym razie, Ciemny jest osobą bardzo bardzo słodką i przemiłą, no chyba, że mu zajdziecie za skórę, to nie radzę :D Warto go poznać, ale ja raczej tego nie polecam, bo mi go zabierzecie :c No i Ciemny robi BARDZO FAJNE FILMY, jeju, kocham jego filmy :o nie wiem skąd on bierze pomysły. Moim ulubionym serialem było Just U And Me, ale nie oglądaliście tego i nie robił :c Ale i tak wiem co miało być dalej! No to długa notka mi wychodzi, ale o Ciemnym to ja bym mogła mówić i rozmawiać o nim 24/7. A tak ogólnie to chętnie podam moje gadu, bo czasem się nudzę. Więc pisać na maila ;> Nie wiem co jeszcze mogłabym napisać, więc narka miśki : D

Ciemny jest najsłodszym człowieczkiem na ziemi<3

Xoxo, Kajanna, która chętnie podzieli się swoim gadugadu, haha lol, pa.


Wiem, że bez ładu i składu, ale pisałam na szybko, no i cóż.. Byłam ogólnie zmuszona do napisania posta :C

1 komentarze:

schlebiasz mi, ale no cóż :D

Prześlij komentarz