sobota, 24 września 2011

Po długiej przerwie.

To początek, ale już mi się wydaje, że post będzie długi. Albowiem długo mnie nie było zarówno tu jak i na msp. Oczywiście na msp z wiadomych powodów, ale teraz już wszystko okej (dzięki Eryce :>). Przez ten długi czas zmarnował mi się vip, a wszyscy co mieli lvl równy mi sporo mnie przegonili. Puki co 40tys do 13 lvl. Jeżeli szybko pójdzie, to będę kontynuować grę i dążyć do 14 lvl, jeżeli nie, goodbye.

I teraz podziękowanie Kai. To ona przez ten cały czas wbijała na konto ciemnego i o nie dbała, kupiła wszystko co przydatne gdy kończył się vip i zrobiła film Space Bound. Oczywiście scenariusz nie jej, ale no cóż, podziwiam ją za to, bo robienie filmu jest uciążliwe XD.

Cóż, chyba jednak ten post nie będzie taki długi, jak mi się wydawało. Każdy wychodzi z wprawy, nawet z prowadzenia bloga.

Dodam iż muszę usunąć ze 140 osób bo muli, że omg. Nie patrzę na level podczas usuwania ;)

1 komentarze:

love<3 no i tak, robienie filmu jest uciążliwe, ale cóż :D no to ten, przyjemność po mojej stronie? XD

Prześlij komentarz