wtorek, 6 września 2011

JOT PE DE.

Polecam przeczytać moje wyżalanie się na owym blogu. Bo cóż. Przekaz ślę ku Wam ,czytelnicy XD

Dzisiaj zauważyłem coś no.. Coś takiego. Wracam do domu ze szkoły, lekcje i nauka zajmuje mi tyle, że po 20 wbiłem na msp. No i sprawiłem tylko mail, bo oczywiście nasze kochane msp muli muli muli, laguje laguje laguje i tnie tnie tnie. Nie wiem. Tak może być codziennie... W takim razie nie mam już zamiaru grać. Zresztą mnie to nudzi, ale o tym zaraz. Szkoda tylko, bo jeszcze z 3 tyg vipa. I tak nie osiągnę nigdy 14lvl. Nie. Nie dążę jak większość do 20. Po prostu jestem realistą, a nie zamierzam nakurwiać w tą gre. To było dobre zajęcie na wakacje i koniec szkoły.

Czemu nudzi? No np. naprawdę ŻAL mi osób, które w CTR tak narzekają, że im filmów nie oglądają. A w ciągu dnia ani jednego nikomu nie obejrzeli, bądź tylko dwa. To czego oni ku*wa oszukują. Dlatego niedawno sobie to uświadomiłem i oglądam ich sporo. Dzisiaj nie - bo muli. Ale tak to zwykle to robię, znajdę kilka minut między lekcjami, a zapewne mam ich o ch*ja więcej niż Wy.

Śmieszną sprawą jest, że mam 559 znajomych. A moje filmy to oglądalność 25-35 CZASEM 50. No okej, nie narzekam, mnie nawet cieszy taka ilość obejrzeń. Ale zaokrąglając, 500 osób to po co, jeszcze coś im się stanie. Tym bardziej, że NA PEWNO 450 osób to osoby aktywne, bo robię porządki czasem. Ale szczerze, to po co te wysokie lvl mają się przemęczać? No może nie wysokie, ale głównie te +13,14...

Nie chcę rozpierdalać tutaj polityki. Ale patrząc z jasnej strony. Msp nie ma sensu. Co, wbijasz, kilka godzin robisz film a potem BŁAGASZ aby go oglądali? A o co chodzi w tej grze? Nie tylko o kupowanie mnóstwa ubrań, poznawaniu innych, robieniu filmów, ale też ich oglądaniu.

Więc nie wiem, czy po vipie będę. Puki co, oglądalność Kav Vegas (31) nie jest zła. Ale fajnie by było wreszcie wbić 13 lvl. Dużo nie brakuje, a mianowicie na dzień dzisiejszy:



SYNKU! JA CHCE BYĆ W BUDYNKU NA INNYM LEVELU :c! XD


Pozdro :D

2 komentarze:

jaki bulwers<3 ale jak zwykle masz rację : D

Prześlij komentarz