środa, 7 września 2011

Kaja pisze post.

więc, zaczęła się szkoła, jak wiecie Ciemnego będzie tu mniej, mnie to zawsze jest mało. ale teraz odrobiłam już lekcje, jeszcze tylko muszę przeczytać książkę i jak Ciemny wbije to mnie przepyta z hiszpańskiego, ale ogólnie na razie jest git, dopiero się rozkręcają walnięci nauczyciele. no a jak u was w szkole?

ale nie o tym chciałam pisać. pewnie na blogach jest multum takich postów na ten temat. a mianowicie - nikt nie pomaga niskim levelom. w sumie nie wiem jak to inni robią, ale mi jest mega ciężko, a na dodatek jeszcze trochę brak mi chęci i pewnie nigdy nie wbiję 7 lvl, bo msp mi muli i nudzi mnie oglądaniem innym filmów - taka prawda. no ale jak widzę, że komuś brakuje mało do następnego levela to daje grafa, albo oglądam dwa, trzy filmy - karma - myślę, że to do mnie wróci kiedyś, chociaż póki co nie wraca, bo większość moich znajomych ignoruje wszelkie prośby o pomoc. nie rozumiem w sumie was, chcecie by wam oglądano filmy - ale innym gówno dajecie. jeśli chcecie być dobrze traktowani i chcecie by wam inni wbijali fame to pomagajcie tym którzy oglądają wam filmy i pomagają. bardzo tutaj chwalę Ciemnego, który ogląda filmy tym, którzy oglądają jemu i zawsze ogląda nowe filmy, nie patrząc na level kogoś, kto stworzył ten film.

więc, dam wam jedną radę - pomagajcie innym, a to do was wróci. i proszę tutaj o oglądanie moich filmów, gdyż chciałabym trochę ruszyć z fame, niedługo zrobię ostatni odcinek "Chłopak idealny" i zacznę coś nowego, bo ogarnęło mnie lenistwo na msp. JEŚLI KTOŚ CHCE SIĘ WYMIENIĆ OGLĄDANIEM FILMÓW TO PISAĆ NA MEILA. ja teraz z nudów i trochę by odpocząć pooglądam troche waszych filmów.

xoxo, Kaja.

1 komentarze:

Prześlij komentarz