poniedziałek, 17 października 2011

Daj Kamienia.

Każdy chyba wie, jakim utrapieniem jest załadowywanie aktorów do filmów :O to jest horror. Muli zajebiście, do tego napier*alają w CTR. I mi to zajmuje do 4godz min. Więc... Ogólnie Kaja mi załadowuje aktorów, poświęca swój czas na moje filmy i w ogóle, no czy ona nie jest zajebista <3? Kocham Kamienia kosiarką i całą pikavą love love :* dziękuję :* <333333333

Fajny kamień, ale wy takiego nie dostaniecie :D


I ogólnie jestem jej wdzięczny za muzykę na bloga i za całą widoczną tutaj grafikę, która mi się bardzo podoba, za jej cierpliwość i to ogólne poświęcanie czasu nie tylko w sprawach bloga i msp ale też nauki : o zatem Kaja jest najzajebistszą przyjaciółką jaką można mieć i jaką można sobie wymarzyć!!! :D

4 komentarze:

ojoj, jaki słodziak, love love bardziej<3 : D

xD super ze masz taka ja tez moja naj ale wgl w realu koffam ja jest super chociaz jest z rosi i jeszcze jedna naj tez jest super jak nie wiem ma dziwne ale supoer pomysly dla mnie na filmy ;)

pozdro miss lila

O hej miss lila tu missnicka :D (znamy sie z reala)) xD

można się kapnąć po nazwie :P

Prześlij komentarz