środa, 19 października 2011

Takie tam różne duperele.

Siemanko Wam, witam ja, osoba, której zajebiście chce się spać i wkuwa słówka z niemieckiego. Nie zaprzeczam, nauka świetnie wychodzi. Zatem post taki ogólny.

Może nie każdy zauważył, ale ja i Kajanna robimy za bliźniaków. Już zostałem poinformowany iż kopiuje mnie, ale to było uzgodnione xd




Cieszy mnie ilość wyświetleń bloga i oglądalność mojego nowego serialu. Jeszcze 215tys. fame do wymarzonego przeze mnie 14 lvl, chociaż teraz pragnę 15... No ale cóż. Zatem zachęcam do oglądania moich filmów, nic na tym nie tracicie. Jednakże zyskujecie 10sc i ja wam również obejrzę film. Tak to działa. Ogólnie, ja i Kaja (nie pytałem jej, ale oboje jaramy się na gg) Groszek... . Podziękowanie za wszystkie grafy i za tak wielką pomoc. Jeju, jest zajebista, nie wiem jak u Kai, ale u mnie ma wieczną bezgraniczną pomoc w jakiejkolwiek sprawie. No u Kai pewnie też, bo ona jest słit dobrym ludziem, znowu mi ogarnia aktorów, kochana <3

No i to chyba na tyle. Co mogę dodać. Pamiętacie jak kradli ubrania z looków? Większości do dziś nie odzyskałem lol.

Czas na zadanie domowe i naukę i obejrzenie Waszych filmów.

Ps. Jeżeli nie odpisuje wam na chacie - muli mi, albo najzwyczajniej w świecie nie ma mnie przy komputerze. No albo film robię ; >


TCHUSS !

3 komentarze:

słodko :D
no i tak, Groszek... jest świetna i też może liczyć na moją pomoc, jeśli to czyta<3

Oj tam , oj tam
bez przesady
to tylko kilka grafów :D

Prześlij komentarz