poniedziałek, 31 października 2011

Ogarniam znajomych :D

Dzisiaj wieczorem rzecz niesłychana, kupuje sobie vipa na miesiąc. No mam nadzieję iż mi się nie znudzi. Ale potrzebny mi nowy zapas rzeczy do filmu, ubrań, animacji. I przyjęcia wielu znajomych no i zasypania OLUSA400 grafa :D

Zatem znajomych mam 600 ileś. Z około 30 mnie usunęło bo miałem 666 xD. No i ja chcę mieć max 700 znajomych. Bo potem to już w ogóle będę miał lagi... A tak mało obejrzeń filmu o_O No na tylu znajomych? Masakra XD Dlatego i tak nie opłaca mi się mieć więcej ów osób w przyjaciołach. Kilku będzie trzeba usunąć o_o Ale to tych co nie wbijają głównie na msp.

Pozdrawiam Kiyoko
Żegnam Was. ;d

4 komentarze:

ej Misiek, 8:58.. czy Ty nie możesz spać? :o

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Pozdrawiasz mnie jak miło :*
Więc ja Ciebie też pozdrawiam ;D
Pozdrowienia ; ))

no wczoraj spać nie mogłem Oo

och pozdro :D

Prześlij komentarz