wtorek, 1 listopada 2011

Kupiłem vipa - ale gdzie on kulwa jest?!

Na wstępie napiszę iż czytałem blog Starrr_03 podajże ... No okej, nie będę tu się jarać jaki ma fascynujący blog, ale no taka prawda. No i ogólnie lol, można mieć blokadę na msp za to, co się pisze na blogu? To zupełnie inne strony... Ale no chyba tak zrozumiałem. Nieważne.

Szukałem informacji na temat, co jest kulwa z moim vipem. No bo ludki, ogarnijcie to, że ta zasrana wiadomość PAY nie dochodzi do nich. No i mail został wysłany, mam nadzieję iż szybko odpiszą. Ha, nawet nie usuwałem sms na dowód iż do tego doszło. I myślałem, że wczoraj już będę mieć vipa, aczkolwiek zawsze szło bez problemu. A teraz, to sedes wie ile będę czekał. Aż mi się odechciewa grać, robić filmu i wszystko... No jeżeli w okresie 2 tyg (i tak sporo jak na mój brak cierpliwości) będę starał się być spokojny. A potem .

I o. Jeżeli ktoś miał podobną sytuację to niech napisze czy coś. Bo z tego co mi piszą, to wnioskuję iż vip nie zawita.

0 komentarze:

Prześlij komentarz