sobota, 5 listopada 2011

Kejkwfvbweui.

Siema, to znowu ja. Chciałam tylko napisać, byście oglądali ostatni odcinek "Moj chlopak aniol 10" u Ciemnego *-* i drugi odcinek "Nie każ mi wybierać" u mnie. No i zabieram się zaraz do robienia drugiego odcinka "Manewry szczęścia", dlatego jak zrobię to również proszę o oglądanie go. Po ponad miesiącu mam pomysł co chcę zrobić w tym odcinku, no a dwoma serialami chyba szybciej wbiję level, do której zostało mi tylko 14 tysięcy dlatego baaaaaaaardzo proszę o grafy i oglądanie filmów, bo mi na tym zależy. I jak ktoś obejrzy kilka filmów to niech napisze na maila, odwdzięczę się prezentem z listy albo również obejrzę mu kilka filmów. : * To chyba na tyle, na koniec obrazek. A, no i jeszcze pochwalę się, że zakupiłam sobie przed chwilą kilka animek : D

1 komentarze:

jaki Kamyćek <3
rozwala mnie ten zespół w tym coś tam z muzyka, KAMIEŃ KAMIEŃ KAMIEŃ :D! albo dzisiaj w kocham cię polsko była kayah. och, wiadomo o kim myślałem :**

Prześlij komentarz