sobota, 5 listopada 2011

Stówa.

Więc, to jest setny post na naszym blogu<3 chciałam podziękować Ciemnemu, że tak ładnie prowadzi tego bloga, że pisze tyle postów i się tu wymądrza : D No i sobie też podziękuje, że tak utrzymuje tego bloga.. Ej, Ciemny, kiedy kolejna zmiana? Haha. Dobra, rozczule się troche w tym poście. Jak powstał blog? No pewnego dnia gadaliśmy z Ciemnym na gg i o, on do mnie, żebyśmy założyli bloga, myślałam, że to nie wypali, no ale okej, zgodziłam się i założyliśmy. Jak zwykle nad nazwą troche się męczyliśmy, ale teraz prosze, jest, i to nawet całkiem fajna :D Ja nie potrafię prowadzić takiego bloga, więc na początku mnie tu właściwie w ogóle nie było, w sumie to przez długi czas zmieniałam tylko wygląd i muzykę, bo nie wiedziałam co pisać. Teraz się poprawiłam i piszę więcej postów. Baaaardzo lubię tego bloga. Chciałam podziękować wszystkim, którzy go czytają, to wiele dla mnie i dla Ciemnego znaczy, serio<3 Dzięki wam, mamy już prawie 4 tysiące wyświetleń, z czego się obydwoje baaaaaaaaardzo cieszymy. Dla niedowiarków, skrin tutaj ;> Jeszcze raz dziękuje wszystkim : D I na koniec jeszcze dodaje obrazek :>

0 komentarze:

Prześlij komentarz