piątek, 11 listopada 2011

Mój chłopak anioł SEZON 2

Ostatni odcinek zakończył się tak, że Alex - chłopak, który był aniołem, następnie szatanem stał się duchem, a właściwie nikim. Nie mógł być już przy nikim, ani przy swoim Aniele, ani przy Gabrieli.

W drugim sezonie Alex po 16 latach dostaje szanse, może ponownie być aniołem. Jednak jest widoczny dla wszystkich i musi spełnić jeden warunek. Musi być aniołem stróżem 15-letniej Diany. Sam ma 19 lat, bo oczywiście martwy się nie starzeje ;>. Jednak to, że w swoim życiu natyka się na Dianę nie jest bez znaczenia. W końcu, sprawy z Gabrielą i jego Aniołem się nie skończyły. Więc jak to dalej będzie? I co z tym wszystkim ma wspólnego Diana? To wszystko w drugim sezonie, który będzie bardziej wypełniony miłością ;)

Odc 1 SEZONU 2 już można oglądać, zapraszam :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz