czwartek, 10 listopada 2011

Przyjaciele.

Otóż to porządki w znajomych trwają. Jeszcze trochę i będę miał 400 znajomych, może i mniej.
Spis znajomych wciąż jest, wciąż można oglądać. Ogólnie, chcę zrobić listy osób, którym pomogę w KAŻDEJ sprawie, ponieważ owe osoby bardzo pomagają mnie, oglądają filmy etc... I listę osób, które podpisały się pod spisem. Aha, chcę dodać, że jak już będę miał luz w znajomych i mniejsze lagi, to się poprawię w oglądaniu filmów, przepraszam, puki co, oglądam Wam filmy z konta Jeydon Wale.

OSOBY, KTÓRYM NAPRAWDĘ DZIĘKUJĘ :D

kajanna
bieberfeverpl (<3)
Ericaa1
kajka xd
kajla
rihanna$$$
G a b i .
OLUSA400
Kiyoko
Groszek...
Shadia
Believer
MissNicka



SPIS ZNAJOMYCH:

olaf1719
_Jessica_01
Believer
,Balonówka
Saphira
bella2320
Sandzia<3
bieberfeverpl
Lady.GG.
julka.xd
Domcia_004
Svnae
MissNicka
Kejti7
Ruda___
Dominic
NataliaW1234
Sami .xD
xsarusiax55
_justyna_
Mary+?
G a b i .
Groszek...
xMiss
Joasia_99
Doniusss
Rozalia.
kara1199
motylek21
Nikka0325
Elo12345
maciek870
kaQlinka
Blyskotka2002
Lea;;
lynz
sandrowater
aniula0806
Eminem-ka
AvrilGot
ala3355
karolina11111
kajanna
m@rtyna13
happy^^
kaja32
Kiyoko

Pogrubionym drukiem osoby, od których pamiętam chociaż jeden komentarz do filmu. PODCHYTLIWE O.o pamiętam jak się częściej ogląda mi filmy :D


"Wróć do mnie" ma taką przeciętną oglądalność. Ale tak, będę robił ten serial, aż do końca, może kogoś zaciekawi. I .... ; >
MÓJ CHŁOPAK ANIOŁ DRUGI SEZON BĘDZIE!

5 komentarze:

Nie masz za co mi dziękować, pomaganie tobie jest dla mnie przyjemnością : )

Nie żeby co alę siebię nie znalazłam...
WYwaliłeś mnie ze zanaj??
Nobom...może poprostu siebię nie znalazłam.
C.a.m.i.l.l.e.

nie wywaliłem :D a podpisywałaś się w spisie znajomych :o ? bo stamtąd brałem ludzi.

Kiyoko, jak słitaśnie <3

Amm.. no nie >.<
Wążne żę jestem ;3

Prześlij komentarz