wtorek, 29 listopada 2011

Post ogólny.

Na wstęp z całej mojej pikawy DZIĘKUJĘ za to, że wejścia na bloga tak szybko wzrastają. Pamiętam jeszcze 5tys. Oraz DZIĘKUJĘ, że mimo tego, że długo nie robiłem nowego filmy, Wy i tak oglądaliście, poprzez co fame nie stało w miejscu.

Zbliża się grudzień. Najgorszy okres. Tyle sprawdzianów, kartkówek, rzeczy do zrobienia. To będzie masakra. Wiem, mam zaległości na Jeydon Wale z filmami, ale nadrobię! Słowa dotrzymuję, po prostu teraz jest ciężki okres. A wybieram naukę, nie msp. Msp nie zapewni mi przyszłości XD

Chcę dodać, że mam nowego bloga, który nie jest jak ten, ale o tym się możecie dowiedzieć w jego pierwszej notce.

punkciemny-msp.blogspot.com


Jak widać, nowy wystrój bloga. Zimowy, a świąteczny nadejdzie z czasem, nigdzie mi i Kai się nie śmieszy :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz