sobota, 3 grudnia 2011

KONKURS!

Wraz z zakończeniem (pewnie niedługo) "Mój chłopak anioł" a z początkiem nowego roku robię nowy serial. Mam pomysł i wszystko, ale właśnie... NIE MAM POMYSŁU NA TYTUŁ. I konkurs polega na tym, abyście wysyłali mi swoje propozycje na mail. Możecie napisać nawet i kilka propozycji. Tytuł dla serialu, który mi się spodoba, wygra oczywiście nagrodę. - prezent z LŻ do 700sc i obejrzę tej osobie 6 filmów. To chyba nie jest trudne ;)?

Oczywiście napiszę, czego dotyczy serial. Jest o chłopaku, który straci swoją dziewczynę i będzie robił wszystko, by ją odzyskać. Tyle starczy, nie mogę zdradzić reszty.

Warto spróbować moim zdaniem. I pamiętajcie. NA MAIL. Na chat nie.

Nagroda nie jest wspaniała, ale cóż, konkurs nie jest trudny xd

Z poważaniem ciemny.

ZAPOMNIAŁEM! TYTUŁ NIE MOŻE BYĆ W JĘZYKU ANGIELSKIM!

0 komentarze:

Prześlij komentarz