wtorek, 6 grudnia 2011

Litość...

Dawno nie pisałem tak od siebie. Fakt faktem - blog o msp. Ale rad tu nie znajdziecie, od tego jest sporo blogów. Kto jeszcze nie wie, to bardziej dotyczy postaci, niż ogólnej gry.

Oczywiście z całej mojej pikawki chcę podziękować Kai, ona wie za co :*

15 lvl mam, tego się nie spodziewałem, bo kto czyta bloga, wie, że chciałem zaprzestać na 14.

Okej, okej. Tytuł litość. Muszę to z siebie wylać.

Dużo osób, strasznie dużo osób, pisze w CTR głównie, że się usuną, bo im nikt nie pomaga. Tak na początek. Czy taka osoba pomaga innym "wymagam by mi pomagali, a sam/sama nie kiwnę palcem". To jest nie fair, zatem nic dziwnego, że nie oglądają. Oczywiście, to też zależy od ilości znajomych, np u mnie 70% nie wie, o moim istnieniu. Ale nie mam nic do nich, wiecie czemu? Ja sam nie wyrabiam z pomaganiem wszystkim. Głownie pomagam osobom, poprzez rewanż, lub sam z siebie ;) Nie możecie nikogo tak brać na litość tylko się wziąć za siebie! Pomagać innym, to naprawdę dużo daje! A jeśli nie ma rewanżu, olać takich! No i uważam, że jak film ma małą oglądalność, może lepiej pomyśleć, nad lepszym? Kiedy moje seriale nie mają odpowiadającej mi ilości wyświetleń, osoby nie są zainteresowane - pieprze, że tak się wyrażę. I myślę, co by zainteresowało młodzież na msp. Oczywiście, sporym zaskoczeniem jest dla mnie to, że "Mój chłopak anioł" to chyba lubiany serial, dzięki za te miłę słowa na jego temat na chacie i mailu. Wcześniej myślałem, że tylko komedie trafią do serc widzów, ale się myliłem ;) Patrze też na to, że 90% moich znajomych to dziewczęta. Nie robię więc szczelaninek, a tematyka miłosna mi się podoba. To taka rada ode mnie, dla osób, które tak biorą na litość. Moim skromnym zdaniem, okazujecie tylko to, jak szybko się poddajecie. Trzeba coś wykombinować. Mi pomagają najbardziej kajanna(ale to jasne<), bieberfeverpl, believer, kiyoko, OLUSA400, rihanna$$$, kajla, NataliaW1234, shadia, happy ^^. Przepraszam jak o kimś zapomniałem. Jest Was więcej, kochani i dziękuję za to! Może nie pomagam im tak świetnie, jak oni mi, ale się staram. Teraz będą święta, nie planuje nic specjalnego tak szczerze. Mam nadzieje, że te wszystkie osoby z dobrym serduszkiem będą mieć coś w LŻ bo planuję bawić się w świętego Mikołaja :D. Otóż, to wszystko, co chciałbym napisać na temat ludzi, którzy "JAK NIE BĘDZIE ## WEJŚĆ TO SIĘ USUWAM -,-"


A PRZEDE WSZYSTKIM NAJLEPSZEGO NA MIKOŁAJKI :)

3 komentarze:

jak zwykle masz rację :D

kiedy nie mam racji to się tu nie produkuję :D

Nawet nie wiedziałam, że jeszcze mnie pamiętasz :D Dzięki ;)

Prześlij komentarz